Selamat Tahun Baru Cina 2011 dari AnarmNet

Khamis, 3 Feb. 2011 – Cuti sempena perayaan Tahun Baru Cina 2011 yang bermula pada hari ini merupakan peluang keemasan bagi semua warga kota untuk pulang ke kampung halaman bertemu kedua ayahanda dan bonda serta sanak saudara.

Walaupun Tahun Baru Cina hanya disambut oleh kaum cina, namun begitu, kaum-kaum lain juga tidak ketinggalan mengambil peluang ini untuk bersama keluarga setelah lama berjauhan merantau mencari rezeki di kotaraya.

Happy Chinese New Year 2011

Ada juga sesetengah daripada mereka yang terpaksa bekerja. Suasana di tempat kerja terasa bergitu berbeza sekali dengan keadaan sekeliling yang dahulunya sesak dengan pelbagai ragam dan karenah manusia, kini menjadi lengang secara tiba-tiba seperti baru sahaja diserang garuda!

Ehh.. Dah macam warta berita pulak entri aku ni. Baru perasan. Hahaha.. Nasib baik sempat perasan. Kalau tak, dah jadi novel kot entri ni.anak cina

Oklah. Taknak cakap banyak. Entri ni sekadar entri borak-borak kosong. Saja nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina, Gong Xi Fa Cai kepada semua kaum cina di seluruh dunia. Jom makan besar punya.

Ucapan Happy Chinese New Year juga kepada semua rakan-rakan blogger yang berbangsa cina.

Juga kepada Stephen Chow, Ip Man, Chan Ho Nam, Jackie Chan, Jordan Chan, Ugly Kwan, Simon Yam, Gigi Lai, Smartie, Jet Li, Chicken, Ekin Cheng, CJ7, Andy Lau.. err..

Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni.. Ya!! Gong Xi Gong Xi Gong Xi Ni.. Gong Xi Fa Cai~

20 Comments

    • @Juan, selamat.. selamat..

      untuk exchange link, tolong tinggalkan link blog kat page ‘Komuniti Blogger’ ek.. nanti aku approve.. lambat skit kot sebab skrg ni laptop ada masalah sikit.. terpaksa online kat ofis je.. papehal nanti aku reply, inform melalui email.. TQ :wink:

  1. selamat bercuti (ni yang penting kan? haha). hebat-hebat nama-nama member bangsa cina ko eh? haha.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *