Majlis Perpisahan Awek Praktikal

Majlis perpisahan awek praktikal

Hari Jumaat lepas hari terakhir awek praktikal menyerikan suasana ruang ofis kitorang. Oleh sebab minggu lepas rakan-rakan sepejabat yang lain sibuk dengan kerja kat luar, tak sempat nak buat majlis untuk dia.

Tadi awek praktikal datang sekejap untuk jumpa boss. Kitorang pun buat majlis kecil-kecilan makan Domino’s Pizza dalam bilik meeting. Tapi boss besar pulak takde. Yang ada cuma boss kecik dengan aku dan seorang lagi rakan. Walaupun tak ramai tapi majlis makan-makan tetap berjalan.

Lepas ni dah takde awek kat ofis ni. Semua lelaki. Tapi dengar cerita awek praktikal ada rekemen kawan dia kerja kat sini. Awek jugak! Hari Rabu nanti dia datang ofis. Kalau diterima, mungkin awal tahun depan ofis ni akan ada awek baru. Kihkihkih..


23 Comments

  1. says

    Teringat 3 tahun lepas,tempat kerja lelaki je ramai,sekali ada 2 orang bunga baru ,semakin ceria plak,hatri-hari semangat je pergi kerja sebab ada penyeri,hehe
    Entri terbaru di blog wazy : Rahsia KehidupanMy Profile